شرکت کالارسان فست باکس

لوگوی فست باکس

پرسش های متداول

پرسش های متداول

در صورتی که بار شعبه مقصد رسیده و ظرف 24 ساعت توزیع نشده باشد، مشتری می‌تواند برای پیگیری با واحد صدای مشتری 6205 تماس بگیرد. تقاضای مشتری توسط کارشناس صدای مشتری ثبت شده و از شعبه مقصد، جهت توزیع پیگیری می‌شود.

گیرنده تا 1 روز بعد از تحویل مرسوله میبایست با واحد امور مشتریان 6205 جهت ثبت شکایت تماس بگیرد.

 

کد رهگیری فست باکس 11 تا 25رقم است که هنگام ثبت قرارداد برای فرستنده و گیرنده ی کالا پیامک می شود.

مشتریان می‌توانند وارد سایت تیپاکس شده و از قسمت منو (فست باکسی شو) گزینه درخواست نمایندگی را انتخاب و فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایند.

دریافت هزینه ی حمل کالا از گیرنده،پس کرایه نامیده می شود.

تحویل مرسولات با تاخیر معمولا به دلایل مختلفی بستگی دارد:

*موارد غیر قابل پیش بینی مثل کنسلی پرواز،تصادف و …

*حوادث غیرمترقبه مثل سیل،آتش سوزی و …

*عدم ارائه اطلاعات درست از سوی فرستنده

 

بعد از دریافت کد رهگیری اطلاعات مرسوله قابل رویت می باشد.

اسکرول به بالا