پرسش های متداول
فرایند پیگیری عدم جمعآوری مرسوله چگونه است؟
در صورتی که بار شعبه مقصد رسیده و ظرف 24 ساعت توزیع نشده باشد، مشتری میتواند برای پیگیری با واحد صدای مشتری 6205 تماس بگیرد. تقاضای مشتری توسط کارشناس صدای مشتری ثبت شده و از شعبه مقصد، جهت توزیع پیگیری میشود.
فرآیند پیگیری برای کسر محتویات و آسیبدیدگی مرسوله چگونه است؟
گیرنده تا 1 روز بعد از تحویل مرسوله میبایست با واحد امور مشتریان 6205 جهت ثبت شکایت تماس بگیرد.
کد رهگیری چیست؟
کد رهگیری فست باکس 11 تا 25رقم است که هنگام ثبت قرارداد برای فرستنده و گیرنده ی کالا پیامک می شود.
مشتریان برای دریافت نمایندگی چه اقدامی انجام دهند؟
مشتریان میتوانند وارد سایت تیپاکس شده و از قسمت منو (فست باکسی شو) گزینه درخواست نمایندگی را انتخاب و فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایند.
پس کرایه چیست؟
دریافت هزینه ی حمل کالا از گیرنده،پس کرایه نامیده می شود.
به چه علتی امکان دارد زمان تحویل مرسوله ی من تعویق داشته باشد؟
تحویل مرسولات با تاخیر معمولا به دلایل مختلفی بستگی دارد:
*موارد غیر قابل پیش بینی مثل کنسلی پرواز،تصادف و …
*حوادث غیرمترقبه مثل سیل،آتش سوزی و …
*عدم ارائه اطلاعات درست از سوی فرستنده
چه زمانی اطلاعات بسته ی ارسالی من قابل رهگیری است؟
بعد از دریافت کد رهگیری اطلاعات مرسوله قابل رویت می باشد.