رهگیری آنلاین
برای رهگیری بسته و مرسوله پستی خود و اطلاع از آخرین وضعیت میتوانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد در کادر زیر، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.
شماره رهگیری خود را وارد نمائید | آیا برای رهگیری به راهنمایی نیاز دارید
?
کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 02141256205 تماس بگیرید.
بسته من در چه وضعیتی قرار دارد؟ به دست گیرنده رسیده یا در راه است؟ دقیقا چه زمانی مرسوله به دستم میرسد؟ بستهای که فرستادم به موقع به دست گیرنده میرسد یا خیر؟ و…
اینها سوالاتی است که ممکن است در هر مرحله از سفر یک بسته، برای فرستنده یا گیرنده پیش آید. سیستم رهگیری بسته فست باکس برای پاسخگویی به همین سوالات مشتریان و رفع نیاز آنها طراحی شده و به آنها کمک میکند تا در هر مرحله از سفر بسته، چه به صورت سرویس درون شهری و چه ارسال به تمام نقاط کشور، با وارد کردن کد رهگیری فست باکس بتوانند استعلام بسته خود را انجام دهند.
برای پیگیری بسته فست باکس، شما نیاز به کد رهگیری فست باکس یا شماره قرارداد دارید. هنگام ارسال بسته، پیامکی شامل کد رهگیری، هزینه ارسال، لینک رهگیری بسته تیپاکس و ارزش اظهاری، برای فرستنده و گیرنده ارسال میشود. فرستنده و گیرنده بسته میتوانند در این صفحه، با وارد کردن کد رهگیری، وضعیت بسته خود را استعلام کنند. کد رهگیری و شماره قرارداد در رسید تحویل شده به فرستنده نیز درج شده و از طریق آن میتوان به رهگیری بسته پرداخت.
حداکثر میزان جبران خسارت
- امکان جبران خسارت برای مشتریان عادی تا سقف 60 میلیون تومان
- امکان جبران خسارت برای مشتریان قراردادی تا سقف 100 میلیون تومان
- امکان جبران خسارت برای پاکت تا سقف 1 میلیون تومان
حداقل میزان جبران خسارت
- حداقل ارزش قابل ثبت برای بسته، 400 هزار تومان
- حداقل ارزش قابل ثبت برای پاکت، 200 هزار تومان
نکات تکمیلی جبران خسارت
- امکان جبران خسارت تا سقف 50% درصد ارزش ثبت شده بسته توسط فرستنده، درصورت تحویل بسته آسیبدیده توسط گیرنده (باز کردن بسته آسیبدیده در حضور فست باکس یار یا زیر دوربین نمایندگی الزامی است)
- امکان جبران خسارت تا سقف 100% درصد ارزش ثبت شده بسته توسط فرستنده، درصورت عدم تحویل بسته آسیبدیده توسط گیرنده (باز کردن بسته آسیبدیده در حضور فست باکس یار یا زیر دوربین نمایندگی الزامی است)
- امکان ثبت مفقودی برای یک بسته، درصورتیکه بسته تا 10 روز کاری بعد از تاریخ تحویل به مقصد نرسید.
- امکان ثبت درخواست جبران خسارت، تا 24 ساعت بعد از تحویل بسته توسط گیرنده.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قوانین جبران خسارت فست باکس میتوانید وارد صفحه جبران خسارت مرسوله پستی شوید.
سوالات متداول رهگیری بسته
چگونه بسته خود را پیگیری کنم؟
با مراجعه به سایت فست باکس به آدرس https://fastbax.ir و یا تماس با سامانه 41256205 -021 میتوانید بسته خود را پیگیری کنید.
پیگیری مرسوله فست باکس از طریق بارکد امکان پذیر است؟
بله. برای رهگیری بسته و اطلاع از آخرین وضعیت آن، میتوانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.
حداکثر زمان ارسال فست باکس چقدر است؟
زمان ارسال بسته ها در فست باکس با توجه به فاصله مبداء تا مقصد و نوع خدمتی که برای ارسال بسته خود انتخاب میکنید، متفاوت است. با تخمین زمان ارسال بسته از طریق وب سایت فست باکس و یا اپلیکیشن مای فست باکس، میتوانید از زمان رسیدن بسته به مقصد مطلع شوید.
کد رهگیری فست باکس چند رقمی است؟
کد رهگیری فست باکس یک کد 15 تا 25 رقمی است که در زمان ثبت سفارش، به همراه رسید به فرستنده تحویل داده میشود و همچنین از طریق پیامک نیز برای فرستنده ارسال میشود.