شرکت کالارسان فست باکس

ارسال هوایی بسته و مرسوله
ارسال هوایی

ارسال هوایی، سرویس انتقال بسته‌ها از طریق خطوط هوایی است. با در نظر گرفتن مسافت طولانی میان برخی شهرها و همچنین شرایط جغرافیایی مناطق، ارسال هوایی بسته‌ها می‌تواند منجر به سرعت بخشیدن به فرایند ارسال بسته ها و همچنین خدمت‌رسانی به مناطق مختلف شود. نوع ارسال در خدمت ارسال هوایی فست باکس نیز درب‌به‌درب بوده که صرفه‌جویی در وقت و هزینه مخاطب را به ‌همراه دارد. برای بهره‌مندی از این سرویس، مشتری می‌تواند از طریـــق ثبـــت ســـفارش در یکـــی از بســـترهای فـــروش آنلایـــن، ارتبـــاط بـــا نمایندگـــی و یـــا مراجعـــه حضـــوری بـــه نمایندگی‌هـــا، سفارش خود را ثبت کند تا فست باکس یار بسته را تحویل بگیرد. با توجه به ضوابط فست باکس، بسته در حضور مشتری باز شده و درصورتی که محتوای آن منطبق با موارد مجاز برای ارسال باشد، قرار داد ثبت می‌شود. در ارسال هوایی، علاوه بر موارد غیر مجاز تعریف شده در فست باکس، از انتقال مواردی که حمل‌ونقل آن توسط قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین ارسال هوایی ممنوع شده است نیز، خودداری می‌شود. ممنوعات ارسال هوایی در صفحه ممنوعات ارسال، بخش ممنوعات هوایی، در دسترس مشتریان قرار دارد.

در حال حاضر، ارسال هوایی از شهرهای تهران به کرمان و بالعکس، از تهران به عسلویه و بالعکس، از بندرعباس به کیش و بالعکس، از مشهد به کیش و بالعکس در مدت زمان 24 ساعت امکانپذیر است. همچنین ارسال بسته به شهرهای کیش و چابهار تنها به صورت هوایی انجام خواهد شد.

برای انتقال مطمئن‌تر بسته‌ها و همچنین با در نظر گرفتن خدمات فست باکس، مشتریان هنگام ثبت سفارش خود می‌توانند درخواست بسته‌بندی کالای خود را نیز داشته باشند. درواقع در ارسال هوایی نیز خدمات بسته‌بندی توسط فست باکس ارائه خواهد شد. پس از ثبت قرارداد، بسته توسط فست باکس به خطوط هوایی منتقل شده و برای مقصد ارسال می‌شود. در مقصد نیز توسط فست باکس یار دریافت شده و درب منزل گیرنده تحویل می‌شود. 
فرستنده و گیرنده پس از ارسال بسته، می‌توانند از طریق کد رهگیری پیامک شده، به ‌صورت آنلاین، از طریق وب‌سایت فست باکس، از وضعیت بسته خود مطلع شوند. به این ترتیب گیرنده می‌تواند در هر لحظه، بسته خود را رصد کرده و از زمان تقریبی دریافت بسته خود مطلع شود. هزینه ارسال بسته در این حالت، طبق تعرفه‌های ارسال هوایی، وزن و ارزش بسته محاسبه می‌شود. همچنین به جهت حفظ حقوق مشتریان و وقوع حوادث احتمالی، در صورت بروز خسارت به مرسوله‌های ارسال شده توسط فست باکس،از 400 هزارتومان تا 60 میلیون تومان (تا 100 میلیون برای مشتریان قراردادی) جبران خسارت می‌شوند.  

اسکرول به بالا